-->

Tulis sesuatu dan tekan Enter

ads here
On
advertise here

Rasa sangat happy dan nak pecah perut bila student baru kolej aku ni buat LDK telefon rosak, petang slot akhir main la telefon rosak. tak sangka pon selawak ini sebab aku sendiri dah lama tak gelak...

soalan soalan aku kasi ni pon soalan formal je yang biasa orang post kat blog atau mana² platform, tapi yang menjadikan aku macam nak pecah perut bila jawapan tu..ahahahah

ni 3 cerita yang aku kasik kat diorang :



 Ahmad budak petah, ibunya bernama bedah, ahmad buat tak endah, akhirnya terima padah.

Student terakhir jawab : Ahmad budak felda, mak dia kena bedah, bapak dia hisap dadah, Ahmad tak kesah

Pak jang dan mak jang pindah ke kampung panjang, mereka tinggal di rumah panjang, mereka suka menanam kacang panjang, anak mereka suka telanjang...

Student terakhir jawab : Pak anjang mak anjang suka tinggal rumah panjang, tanam kacang panjang, anak pak anjang manjang suka telanjang

Jijah jalan2, jijah jumpa jepun, jijah jerit "jepun jahat", jijah jatuh....

Student terakhir jawab : Jijah jalan², jijah jumpa jepun, jijah jerit jepun jatuh

 Serius aku ketawa terbahak bahak.....

4 Komen

avatar

terima kasih.. info yang berguna

avatar

Terima Kasih Tuan Blog!! pinjam buat rujukan

avatar

Mohon share ya.

Suka Tengok Bila Korang Komen!~

Click to comment