-->

Tulis sesuatu dan tekan Enter

ads here
On
advertise here
isteri : hei lisa!!..(bibik dr indon..)..kemari ko kesini!!

bibik : ada apa nii bu?

isteri : ko ckp betul2!!..knapa ko curi seluar dlm aku??..(tengking dgn kuat..)

bibik : mana ada saya ambik bu!..sumpahhh!!

... ..Si suami yg baru blik kerja terdengar akan kekalutan itu,lalu..

suami : ada apa kecoh2 sgt nii,sayang?

isteri : nii,abis seluar dalam saya hilang..mesti dia yg curi!!

suami : alaa...nanti kita beli lain laa..dahlaaa..

isteri : what??..no!!..i beli kat Pavilion tau..mahal tuu..bukan 1 tapi 4 helai hilang!!..

suami : lisa!!..ko ckp benar,ko ada ambik tak??..(mengherdik garang..)

bibik : tidak pak..tidak..demi tuhan,saya tak curii..malahan,bapak kan tahu yg saya ngak pernah pakai Seluar dalam......

suami : Erk!! mampos!!(berkata dalam hati)

Suka Tengok Bila Korang Komen!~

Click to comment